dijous, 30 de setembre del 2010

analisi d'un text

El cost real del quart cinturó es podria multiplicar per dos.

la meva opinio es que fent aquesta nova autopista es podra arribar de manera mes rapida a l'altre extrem, amb respecta a no dir el verdeder preu i a dir un preu mes baix em sembla bé, perque aixi la gent reculsara aquesta idea, i no es posaran en contra d'aquesta obra que faran.

La campanya contra el quart cinturó a mentit per tal d'evitar un desastre economic, el cost que van comunicar van ser 387 milions d'euros, pero s'ha fet public que el cost final serà segons els calculs de la campanya de la infrestructura uns 919 milions d'euros. ja s'ha fet algu per tal de evitar tots aquests pensaments la campanya a fet reunions cada dia a tots els pobles del municipi per tal de informar d'aquest cambir del cost.

las cosequencies que empurtara sera: que la ccqc a combocat una manifestacio el 3 d'octubre a sabadell en contra del quart cinturo.

la reafirmació sobre la meva opinió es que a sigut dificil fer tots aquests cambis i que els ciutadants estigui d'acord. Ens em adaptat a les seves necesitats, encara que hi hagin posat contres.

1 comentari:

  1. No podeu dir "La meva opinió" quan es tracta d'un treball per parelles. Hi ha algú que no fa res??

    Hi ha moltes faltes d'ortografia i accentuació.

    ResponElimina